isabelle94

Alla inlägg under mars 2011

Av isabelle lindeblad - 17 mars 2011 00:26

Jag trodde på det du sa .

i 14 hela jävla månader kunde du vara trogen innan du gjorde något så himla dumt asså hur man kan såra en människa så mycket som ni båda lyckades med .

du skulle vara 20 juste jag är 16 och är tillomed mer mognare.

stackars våran dotter asså som ska behöva ha en sådan pappa som gjort något så dumt mot henne. och dels så sitter du med när hon äntligen får komma till världen.

ursäkta men ja skriver det här för att ja måste få ut de.

ja ångrar så himla mycket att ja valde att behålla en sån stackars liten krake ja sitter själv i deprationer efter allt. men hon ska inte få lida ja gör allt för henne och ja vet oxå vart mina gränser går.

men äre någon som ska ha det bra så är det stackars lizandra.

Mamma älskar dig så sjukt himla mycket vår fina dotter!


nej nu ska ja krypa ner brevid lizandra och krama om henne och sedan sova.

 

Av isabelle lindeblad - 17 mars 2011 00:02

precis vad ska man säga

ens kille har varit otrogen i ca 2 månader tack vare att den han sov hos (deras familjs dotter) gick och sa massa saker om mig. vilket ja inte tycker är en riktig ursäkt.

jag älskade honom så himla mycket männer känner att ja mår inte så jätte bra av allt. och har väldigt svårt för att tro på vad han säger.

våran dotter lizandra är nu 2 månader gammal och ja säger bara en sak. hon är de bästa som någonsin kommer hända mig. även om ja har  mina svåra stunder så försöker ja bara en stark mamma.


här har ni hela sanningen om det är något intressant!

Hej du förtjänar att få veta sanningen... Jag o Danne har legat me varann flera gånger under 2 månaders tid men jag är inte gravid jag har nämnligen skyddat mig...

Han sa att han älskade mig ett flertal gånger o att han ville dela livet me mig o jonathan... Han sa också att han kände att du snart skulle lämna honom o ja jag älskade honom... De kändes inte bra att ljuga för dig o jag sa till Danne att sanningen skulle kma fram... Men han ville inte att du skulle veta att han tveka för då skulle du lämna honom... O du ska veta att jag ångrar mig grymt för att jag gick me på hans lek... Jag förstod för några veckor sen att han bara lekte en lek o jag sa till honom ett antal x gånger att jag inte vet Vf han gör de här men han kan varken ha älskat dig eller mig... Han spelade bara inför mig... O en gång sa han efter att han pratat me dig o sagt jag älskar dig att han inte menade de men att jag skulle förstå Vf han sa de...

Jag vet inte vad han ville uppnå men han sårade inte bara dig... Men varken jag eller Danne förtjänar dina tårar jag ville berätta detta tidigare men jag fick inte för honom... Jag ville inte svika honom för jag litade verkligen på hans ord... Jag har berättat allt för mamma o jag känner att jag skulle gjort de här för längesen så de fick ett slut... När jag försökte få honom att förstå att han älskade dig menade han att jag ljög... Jag sa till honom att känslorna blir starkare efter att man fått ett gemensamt barn men som sagt han ville inte lyssna på mig... Utan sa att jag inte visste hur han kände... Jag var så dum att jag trodde på honom... Du e sårad o de är dig de är synd om inte Danne som han försöker få de till...

Jag vill bara att du ska veta detta... O du får tycka vad du vill om mig... Men nu har jag iaf berättat som de är sen e de upp till Danne om han kmr vara helt ärlig...


Jag vet inte hur ja vill göra.

ska ja våga fortsätta ha förhållande med pappan elr ska jag säga nej?


tack till dom som läser!/isabelle


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


lizandra elizabeth sofie lindeblad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards