isabelle94

Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

ni är inte ens värd mina tårar!

Av isabelle lindeblad - 17 mars 2011 00:26

Jag trodde på det du sa .

i 14 hela jävla månader kunde du vara trogen innan du gjorde något så himla dumt asså hur man kan såra en människa så mycket som ni båda lyckades med .

du skulle vara 20 juste jag är 16 och är tillomed mer mognare.

stackars våran dotter asså som ska behöva ha en sådan pappa som gjort något så dumt mot henne. och dels så sitter du med när hon äntligen får komma till världen.

ursäkta men ja skriver det här för att ja måste få ut de.

ja ångrar så himla mycket att ja valde att behålla en sån stackars liten krake ja sitter själv i deprationer efter allt. men hon ska inte få lida ja gör allt för henne och ja vet oxå vart mina gränser går.

men äre någon som ska ha det bra så är det stackars lizandra.

Mamma älskar dig så sjukt himla mycket vår fina dotter!


nej nu ska ja krypa ner brevid lizandra och krama om henne och sedan sova.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelle lindeblad - 14 maj 2011 10:28


hallojsan nu är jag här igen!   detta här hänt: ja från början då. allt började med att ja började täffa en tjej som heter nathalie vilket var världens misstag! Hon visade sig vare en häxa typ. hon fick vara barnvakt åt min dotter men allt visa...

Av isabelle lindeblad - 3 april 2011 23:33

gud asså man kan verkligen inget mer en att skratta. du kan vara så jävla uppkäftig via nätet och snacka så jävla mycket skit. Men när man väl står 1 meter i från dig så kan du inte ens klämma ur dig ett enda jävla ord. Jag är så jävla trött  på ...

Av isabelle lindeblad - 17 mars 2011 00:02

precis vad ska man säga ens kille har varit otrogen i ca 2 månader tack vare att den han sov hos (deras familjs dotter) gick och sa massa saker om mig. vilket ja inte tycker är en riktig ursäkt. jag älskade honom så himla mycket männer känner att...

Presentation


lizandra elizabeth sofie lindeblad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards