isabelle94

Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

underbar!

Av isabelle lindeblad - 14 maj 2011 10:28

hallojsan nu är jag här igen!


detta här hänt:

ja från början då. allt började med att ja började täffa en tjej som heter nathalie vilket var världens misstag! Hon visade sig vare en häxa typ. hon fick vara barnvakt åt min dotter men allt visade sig att hon sprang te andra killar o sa att det var hennes barn osv. sen nör ja sa upp kontakten så visade det sig att hon spridit rykten om att ja hade haft 3 kant med henne och daniel. HM,

Måste vart nått ja missat! men iallfall nu är min skrutta frisk från sin förkylning så himla skönt ! har verkligen vart så himla synd om henne vart så snorrig att hon haft det jobbigt med andningen o haft feber. för ett tag sen började ja snacka med världens underbaraste kille. så sjukt underbar o mysig asså! Hoppas vi ses snart igen!



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelle lindeblad - 3 april 2011 23:33

gud asså man kan verkligen inget mer en att skratta. du kan vara så jävla uppkäftig via nätet och snacka så jävla mycket skit. Men när man väl står 1 meter i från dig så kan du inte ens klämma ur dig ett enda jävla ord. Jag är så jävla trött  på ...

Av isabelle lindeblad - 17 mars 2011 00:26


Jag trodde på det du sa . i 14 hela jävla månader kunde du vara trogen innan du gjorde något så himla dumt asså hur man kan såra en människa så mycket som ni båda lyckades med . du skulle vara 20 juste jag är 16 och är tillomed mer mognare. st...

Av isabelle lindeblad - 17 mars 2011 00:02

precis vad ska man säga ens kille har varit otrogen i ca 2 månader tack vare att den han sov hos (deras familjs dotter) gick och sa massa saker om mig. vilket ja inte tycker är en riktig ursäkt. jag älskade honom så himla mycket männer känner att...

Presentation


lizandra elizabeth sofie lindeblad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards